Voor 23:30 besteld, binnen 2 -3 dagen in huis

Discreet verpakt en bezorgd

Thuiswinkel waarborg 9.4

LogoSDC.com logo

Klantenservice

Klantenservice

Vindt antwoord omtrent al u vragen over verzenden, betalen, garantie, retourneren of bestellingen.

Veilig betalen

Na stap 4 kunt u de bestelling daadwerkelijk voltooien. Als u binnen stap 3 heeft gekozen voor iDeal als gewenste betaalmethode dan wordt u doorgestuurd naar een beveiligde omgeving van iDEAL om aldaar de betaling te doen. Heeft u PayPal als gewenste betaalmethode gekozen dan wordt u doorgestuurd naar de beveiligde website van PayPal. Als de betaling is afgerond wordt u weer automatisch teruggestuurd naar onze webwinkel. LET OP: bij PayPal komen er extra kosten bij. Het betreft hier 4% van het totaalbedrag. Betalen met iDeal is altijd de goedkoopsteoptie!

In Nederland is iDeal de meest voorkomende online betaaloptie. Met iDeal kunt u veilig en snel uw online aankopen afrekenen. Om van iDeal gebruik te kunnen maken hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank of SNS Bank dan kunt u direct iDeal gebruiken. U rekent uw bestelling dan eenvoudig af in de vertrouwde Internet betaalomgeving van uw eigen bank.

Orderbevestiging

Na het betalen krijgt u een order bevestiging. Deze komt soms in de map ongewenste items of de spam box van uw email account. Mocht u dus geen orderbevestiging ontvangen hebben, kijk dan eerst in de spam box. Dit is ook het geval met de mail die wij sturen met de track en trace code. Deze komt ook vaak in de spam box terecht.

Verzending & levering

Op de website is te zien of het product op voorraad is. In dat geval versturen wij uw bestelling uiterlijk de volgende dag en kunt u het product dus binnen uiterlijk 2 dagen verwachten, al hebben wij geen invloed op de snelheid van de vervoerder. Indien een artikel niet meer in uw maat op voorraad is neem dan contact met ons op dan kunnen we bekijken of en hoe snel we dit kunnen bestellen bij onze leverancier. Standaard rekenen wij een bijdrage van € 4,95 in de verzendkosten ongeacht wat u bestelt. Boven de € 100,- betaalt u geen verzendkosten. Dit geldt voor alle verzendingen binnen Nederland.

Ruilen & retourneren

Wilt u een product ruilen dan kunt u deze binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling aan ons retourneren.

Let op: Uw retourzending wordt alleen geaccepteerd als het bestelde product nog in exact dezelfde staat als bij levering verkeert.

Dit betekent met alle labels en etiketten er nog aan, ongedragen, in originele staat. De bijkomende verzendkosten zijn voor uw rekening. Als wij vervolgens het nieuwe product aan u opsturen bereken wij de extra door ons te maken verzendkosten a € 4,95 aan u door. Vermeld duidelijk tegen welk product, maat en kleur u wilt ruilen.

Lingerie (oa. slips, strings, body’s, boxers, jocks), kousen, panty’s en erotische artikelen worden NIET retour genomen.

Bent u niet tevreden met een product dan kunt u deze binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling aan ons retourneren.

Let op: Uw retourzending wordt alleen geaccepteerd als het product nog in exact dezelfde staat als bij levering verkeert. De bijkomende verzendkosten zijn voor uw rekening. Zodra het product bij ons binnen is krijgt u binnen 7 werkdagen uw aankoopbedrag (zonder verzendkosten) teruggestort op uw rekening. Vermeld duidelijk uw IBAN nummer en bijbehorende tenaamstelling.

Klachtenprocedure

Bij SUBLIEM proberen wij er alles aan te doen om de service te bieden welke u tegenwoordig van een webwinkel kunt verwachten. Mocht u ondanks onze inspanningen toch niet volledig tevreden zijn, dan kunt u via een e-mail aan informatie@lefstore.nl of via onderstaand klachtformulier uw klacht aan ons doorgeven.

Vermeld binnen de correspondentie duidelijk uw contactgegevens. Binnen 14 dagen zullen wij dan inhoudelijk op uw klacht reageren.

popup Lefstore

Profiteer van de Mega sale!

Zaterdag 21 december hebben wij een MEGA SALE! Geniet van hoge kortingen en een meet en greet!